Author Topic: see I warned you this is a serious forum  (Read 13402 times)

Offline Dave ‌Strider

  • Quite Some Free Time
  • ***
  • Posts: 2235
  • i am sort of a big deal ok?
    • the only site you need to visit
Re: see I warned you this is a serious forum
« Reply #75 on: May 22, 2008, 06:15:24 PM »
Quote from: "LGB"
Oh no, I'm perfectly calm. I'm just bored and I feel like acting like Chaos today.
0/10 troll better.

Offline DXMachina

  • Posts Somewhat Often
  • *
  • Posts: 1570
Re: see I warned you this is a serious forum
« Reply #76 on: May 25, 2008, 08:08:07 PM »
Quote from: "LGB"
Quote from: "Chaos"
Yeah, most of 72's fads are boring. If it's only for two or three people, why should we care? Why not do it through PMs?
Oh God, I've been wanting to say this for about a month now... sad.

Chaos, just shut up.

Nah, that's too quiet...

HEY CHAOS? SHUT THE **** UP OR SHUT THE **** DOWN GOOD BUDDY.

And if you didn't get that, you DO need to shut down. Maybe go outside or something. (OH THE IRONY)

Oh no, I'm perfectly calm. I'm just bored and I feel like acting like Chaos today.

Wild CHAOS appeared!

Go! LGB!

[Fight]<--
--------------
[whine]
[spam]
[screaming hissy fit]<--
[rofl]

LGB used SCREAMING HISSY FIT ATTACK!!!

attack the weak point for MASSIVE DAMAGE!!!
it's super effective!

enemy CHAOS fainted!

LGB gained 1337 EXP. Points!

LGB grew to level 666!!!



XD im on a major pokemon run right now, ive been switching between Pearl, Silver, and Sapphire for the past month...  yay randomness
Ok, i\'ll try to be less serious guys.

Mad props to Nova for the sig-bar.

Take my quiz.  Do it!  DO IT NOW!!!
http://quibblo.com/quiz/Avb1g-/Which-Vi ... iew_quiz=1


Click here to feed me a Star Fruit!

Offline Outrage

  • Is probably Booman
  • ***
  • Posts: 4120
Re: see I warned you this is a serious forum
« Reply #77 on: May 25, 2008, 09:18:25 PM »
This got out of hand.

Also

Offline Agastya

  • Pwetty Butterfwy
  • Is probably Booman
  • *
  • Posts: 4329
Re: see I warned you this is a serious forum
« Reply #78 on: May 25, 2008, 10:07:26 PM »
sometimes i just wanna stab you people